Thursday, October 31, 2013

ilmu bekalan hidup dan mati

assalamualaikum,
lama x update this blog, ingt nak sambung pasal my diet, tp ari ni rasanyer x yah dulu la citer pasal diet ni, nak citer pasal ilmu dlu, insyaAllah next update br citer pasal diet ya. seperti yang kita tahu ilmu itu penyuluh kehidupan. sememang nyer ilmu ini tiada sepadan nyer, semakin kita memperolehi ilmu lagi kita berasa betapa kerdil nyer kita sebenarnyar, banyak yg kita terokai sebenar nyer. semoga saya dan rakan pembaca sekalian juga terdiri daripada golongan yang mencintai ilmu.. amin
saya ni sememang nyer suka akan buku, masa kecik2 dulu ada la bercita-cita nak buka kedai buku, sebenar nyer sekarang ni ada lagi ,cita-cita tu.. sebab saya ni ada satu tabiat yang sememang nyer wujud sejak kecik suka merasai buku. asal dapat sentuh cover buku tu pon jadi la, apatah lagi sentuh setiap helaian. hihihi pelik kan tp tu la hakikat nyer.
saya ni bukan la nak promote kat pembaca tentang sebuah buku ni. pada  pandangan saya buku ni amat sgt berguna dan perlu di jadikan panduan, kalo nak di jadikan koleksi pon boleh. buku ni bertajuk formula solat sempurna. . ook nnti saya smbung ya mengenai buku ni sbb saya sendiri lum khatam lg baca buku ni, nnti saya dah abis baca , saya janji akan update. tunggu ya..

No comments:

Post a Comment