Friday, September 13, 2013

ehem..ehem.. testing suara

Assalamualaikum..

Rasa syukur pada Ilahi yang tak terhingga..
Dengan limpah dan kurnia nyer saya masih mampu bernafas sehingga kini..
Alhamdulillah.

Rasa nyer dah beberapa bulan tidak saya menulis di ruangan blog ini..
 walaupun sebelum ini, sudah beberapa kali ingin berkongsi cerita tapi disebabkan tiada kesempatan, niat untuk menulis dibatalkan.
 Tapi Alhamdulillah ari ini di beri kesempatan..
banyak perkara yang ingin saya kongsikan bersama.. bermula pada musim perayaan yang lalu.
kisah hidup saya ni tak la best sangat nak citer sebenar nyer.. macam insan2 yang lain gak.. tp almaklum la saje secara suka2 je.. hiihi.. jangan mara ya..
 kalo marah 20 posen.

raya tahun ni saya dapat cuti seminggu bermula sebelum raya hingga la raya ke-4.. seronok sakan raya... tp yang paling best dapat solat sunat aidilfitri tahun ni.... best wow.. ^_^. 
pastu join reunion sekolah rendah.. lg best.. dapt bertemu ngan kawan2 masa kecik dah la ada yang dah lama tak bertemu.. alhamdulillah tp yang tak best nyer , saya hanya dapat join sekejap pastu rushing balik kl disebabkan esk bertugas pada shif pagi...  seronok kot dapt tau kawan2 kita ramai yang berjaya.. semoga kejayaan ini sehingga kita ke syurga ,, amin.. i love u all..

pastu dah raya sakan , berat badan pon meningkat la pe lg.. bermulala time berdiet pulak... 
pakcik saya kata badan sya dah macam tiang tnb dah.. kalo tiang electric tak pe kecik je tengok tp ni tiang TNB.. besau wow... 
bada pon rasa berat je.. mula la terasa malas... so lastly.... terpaksa la start berdiet..
firstly thing that i do for my diet is throw away my food item that contains fat or high sugar from my room,, hihi
menjadi seorg pembazirtime tu... oh tidak... the next day what will happen... 
waits.. it will be continue..
apa yang ter jadi kepada diet saya .. 
????????



No comments:

Post a Comment